Earth/Sun

Jag vill ha två (hästar, säger man på "butiksspråk") klädstänger. Bilden ovan är grymt snygg tycker jag. Älskar de beiga/gråa jordfärgerna tillsammans med svart och vitt.
Bordet, lampan och golvet är inte heller så dumt..

Sen så älskar jag också färg i hemmet lika mycket som jag älskar jordfärgerna.
En bra mix tycker jag är väldigt fint.
Dom gula ljusstakarna lyser upp som en sol på bordet. Men fick jag bara välja två saker från denna bilden så är det den röda ljusstaken och gung-stolen som jag skulle vilja ta med hem.
By the way: Vilken inredningsstil gillar ni?

Kommentarer
Postat av: anna

Jag älskar den nedre bilden, har nästan nött ut tidningen med det hemmet i, det är precis den stilen jag älskar och eftersträvar hemma hos oss även om det aldrig blir så, men jag blir väldigt inspirerad av sånna bilder.



2010-02-28 @ 19:39:08
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu blev jag grymt sugen på att måla vår gungstol vit. Det har lutat åt svart men vitt blir det tack!

Kram

2010-03-02 @ 12:19:21
URL: http://seenthroughmyeyes.wordpress.com
Postat av: ML

Hej Elin!



Ja vit tycker jag definitivt!

Kul, vill också ha en gungstol, Jag kollar på blocket och tradera hela tiden för att hitta den perfekta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0