"Carrie, you´re the one."

- I am a girl who is looking for love, real love, ridiculous, inconvenient, consuming, cant-live-without-eachother-love.
Jag har precis sett klart på hela Sex and the city boxen (för 3:e gången). Och mina tårar är torkade på kinderna men jag känner saltet efter dom.
Och jag tänker tillbaka på hur det var då jag följde denna serien.
Men den känslan då jag tittade på sista avsnittet på TV3 den 22:e Februari 2004 går knappt  beskriva.
Jag grät då för att det var så vackert avsnitt med hela Paris grejen, för Carries underbara klänningar, grät hysteriskt när Charlotte får besked om hennes kinesiska dotter, grät för att det var så lyckligt slut, grät för att vi äntligen fick se Bigs riktiga namn, grät för att serien var slut och jag aldrig skulle få följa Carrie, Charlotte, Miranda och Samantha längre klockan nio på Onsdags kvällarna.
Men sen kom filmen...... Pia kommer du ihåg när vi satt längst fram i salongen och gömde oss i våra sjalar och grät + skrattade högt? Jag ska titta på filmen alldeles strax faktiskt. Måste få gråta lite till, det är ju så skönt och jag kan inte få nog av dessa tjejer.
I väntan på andra filmen så får ni nedan en massa ihopklipp från Carries och Bigs stormiga förhållande ur serien.

Kommentarer
Postat av: anna

ÄLSKAR oxå både serien och filmen!!!

2010-02-28 @ 19:37:06
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Gillar du Lauren Conrad?

Kolla då in det här:



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

2010-03-01 @ 19:41:53
Postat av: ML

Tack för tipset!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0