trenoll

foto: på mig- boende i borås
Ringde precis min bästa vän som fyller trettio-långa-år idag.  Hon höll på att packa sin väska med kläder och badkläder, order av sin sambo, för att åka till en överraskning. Och jag vet vad. (hi hi)  Pratat flera ggr med hennes sambo om present och utflykt. Hon kommer få en fantastisk helg.
(Jag fyller i Maj och på något sätt längtar jag dit för jag har varit förberedd i två år) "Nästan trettio" har min sambo sagt hela tiden så jag har nästan känt mig som trettio i två år. Så mer förberedd kan man inte bli. Min andra vän som fyllt 30 hon sa att hon kände ett lugn när hon fyllde. Stressen lade sig- säger hon. Jag har ingen aning hur jag kommer känna. Jag berättar det den dagen.
Jeans- Vintage fifty five Tröja- H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0