WISH BOARD TWO


1. Alexander Wang leopard tunika
2. id bare minerals
3. Fjällräven kånken mini
4. Brio spjälsäng
5. Keep Calm poster
6. Acne Track skor
7. Zara baby kofta
Idag skall vi till "Jul på Liseberg" med min pappa och hans italienska flickvän.
Vi går dit när det börjar mörkna ute för att få till den rejäla myskänslan.
Jag tror det är bäst att klä sig mycket varmt. Kan bli kallt annars..
Det är faktiskt första gången jag besöker Liseberg på vintern. Och jag skall kalla mig göteborgare?
Jepp men så är det. Så idag var det dags!
Hoppas ni får en mysig andra advents helg!

Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Fiina önskningar vännen!

Jag har precis köpt nytt id smink från: http://www.feelunique.com/

Väldigt bra priser, ingen frakt eller tull och levererades på en vecka.

Track skorna är ju såå snygga men mina fötter ser ut som ett par längdskidor i dem.. :(

Ha en mysig dag nu.

Kramar från tanten

2010-12-04 @ 11:40:03
URL: http://tantjohanna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0