on my way to the supermarket

Foto: av sambo
Idag har jag träffat mina närmsta vänner på en jullunch.
Var jätte mysigt!
Tänk förr tjejer, då träffades vi och hade förfest varje helg och hade killsnack.
Nu har alla barn eller är gravida och har kidssnack.
Alla barnen var inte med idag på jullunchen men jag måste i alla fall säga alla fina namn på kidsen
som mina vänner har.
Angelas barn heter Elvin och Herman.
Lindas barn heter Max och Maja.
Pias pojk heter Ebbe.
Söta namn eller hur?
Och alla är ursöta! Skall bli kul när jag och värdinnan idag (my best friend) Maria bidrar med
två nya ursöta små liv.
Vi hade julklappsutdelning också. Och jag fick den fina boken jag önskat mig!!
"Mina första år"
Maria hade skrivit ett fint brev och lagt i boken, jag började böla när jag läste det.
Gud vad känslig man är nu alltså.
Jag lipar till allt.
Har redan börjat skriva in lite små saker i boken som, datumet då vi tog graviditets testet, datum MVC inskrivningen, ultraljudet etc.
Nu lördagsmys med min bästa vän och själsfrände Klas och vårt håriga barn Tindra.

Hoppas ni har en nice lördá!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0