bästa jag vet

Foto: av mig

Jag är mysmänniskan nummer 1.
Jag avskyr att frysa eller vara hungrig.
Det bästa jag vet är att mysa med den jag älskar, ha det varmt och skönt och äta något gott.
(sova är en favorit också)
Och nu är det fredag och helg!!!
Och då skall det bli mycket mys pys!
Längtar till då vi har en liten "knodd" och man kommer mysa som HÄR.
Idag är Idol i Göteborg och det märks.
Alla parkeringar är fulla, och trafiken var tjock i stan när vi skulle hem.
Tittar ni på Idol?
Inte vi. Vi tittar på "På spåret".
Vad är det bästa ni vet?

Kommentarer
Postat av: anna

Tror du och jag är lite lika där, jag älskar oxå att mysa, tända ljus och kura ner sig i soffan, det finns inget bättre alls.



Fredagar är bästa mysdagen, när man är lite trött efter veckan, älskar det, kan verkligen längta, när jag hämtar Wille på fredagar så säger jag alltid till honom, nu går vi hem och har fredagsmys och han frågar alltid, har du köpt chpis mamma, det är fredagsmysmini, jag och han i soffan med tända ljus och så får han en liten skål chips och ett glas fanta. Sen blir det fredagsmysbig när han somnat men din broder :)

2010-12-03 @ 20:36:11
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Tant Johanna

Mysa är det bästa som finns! Här hemma är det också på spåret som gäller :) Idag är det dock packning som gäller - inte så mysigt! Ha en skön helg. Kramar

2010-12-04 @ 10:06:46
URL: http://tantjohanna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0