baby stuff wishes three

Har gått på stan idag med Maria och Tant Johanna, men gud så fort tiden går när man springer omkring. Vi satt iofs och åt lunch ett tag plus en fika senare.Tycker inte jag hann köpa så mycket. Tänkte shoppa mig en outfit bland annat. Jag har snöat in på att bära rött och beige/nude på Julafton.
Julklappsshoppingen då. Fick köpt Klas julklapp i alla fall.
I morgon skall vi ju gå tillsammans och köpa resten av julklapparna till alla som kommer. Men det är inte bara det som skall göras. Gud vad hektisk dag det kommer bli...
Jag själv då.. önskar mig ett startkit på Zara baby. Gud så gulligt, en liten väska klar för att åka till BB! Innehållet fanns inte med på hemsidan så jag kan visa er. Men det var allt man behöver som body,mössa, vantar etc.
Tror den kostade 349:- om jag inte minns fel. Får jag inte den så springer jag ner och köper den själv till helgen. Måste ha.
Vi har egentligen sagt att det blir en julklapp per person så jag förväntar mig inte så mycket.. Alla wishboards är ju mest "önskningar" verkligen. Och kanske tips på julklappar att köpa för er läsare?
Annars blev jag inte så imponerad idag av Zaras baby avdelning idag, men jag tror dem hade hängt inför REA och så var det så mycket santa claus tryck på allt. Det vill jag ju inte ha precis..
Som ni kanske sett så tycker jag om mjuka färger, beige, brun, marin blått, grått, mycket vitt. Randigt, prickigt,
inte starka färger eller galna tryck med stora blommor, disney figurer etc.
Var inne på Nallen också. Herregud vilka söta Ralph Lauren kläder. Det får bli ett annat boards. Jag är lite boards galen nu kanske ni har märkt. :)
Nu laga mat till håriga "barnet" Tindra.

Kommentarer
Postat av: Ferferi i Göteborg

Rött/nude låter helt fabulous. Du får visa oss sen vet jag! Förstår ang. dina boards, men de är så roliga att vila ögonen på så oroa dig inte! Det där med skrikiga färger och massa provisoriskt aktuella figurer på babykläder är inte min grej. Som Hello Kitty och Bratz till exempel. Varför måste alla barn gilla det nu helt plötsligt? Har en kusin på 2 år som äääälskar Hello Kitty. Hon blir helt till sig av denna vita lilla katt. Så idag när jag var och handlade julklapp för henne stod jag och klämde på sådana plagg men kunde verkligen inte förmå mig att köpa något utav det! Köpte något jag själv gillade istället som hon kan tänkas gilla ändå. Guldglittriga sockiplast! Så får se om det går hem....

2010-12-22 @ 18:04:05
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Emma

Vilken fin blogg!

Finns det ett sånt paket på ZARA? Kläderna var ju underbara..(=

Jag är i v. 26 så vi ligger väldigt nära i tid..

kommer garanterat kika in här igen.

Ha en fantastisk dag!

2011-01-08 @ 09:46:47
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0