2:e advent

scones bakning
Foto: tagna av mig
Oj så mysigt det är med all snö som kommit. Gick hem vid midnatt från våra vänner och det var så vitt och vackert och så var jag redan ute klockan sju i morse med hunden och den tystheten när snön ligger är magisk.
Och oj vad huslig jag blivit när jag är gravid.
Städar och pular i hemmet hela tiden. (Baka hör inte till vanligheterna hos mig...)
Nu har vi i alla fall ätit mina nybakade scones till frukost och ska ut igen!
Det blir ut till Amundön och promenera som är så vackert året om.
Men när snön och isen ligger är det något alldeles extra faktiskt.
Ska också kolla in en vagga som svärmor tror hon har kvar sen Klas var bebis.
Jag tycker man får börja säga god jul redan nu, tycker ni inte, det är ju sådana julkänslor med all snö... :)
God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0