lära känna mig lite




beroende av?
godis

vad får du mest komplimanger för? min rumpa och mitt leende

hur imponerar man på dig? människor som kan förlåta imponerar mig

brukar du skratta för dig själv? om jag kommer på nått kul så why not?

hur svarar du i mobilen?- ser jag vem det är som ringer på displayen- A? eller Hej.
känner jag inte igen numret - A det är ( mitt namn)

vem ringde du senast? Maria

vad sa personen du ringde? att hon var i provrummet på Zara och skulle sen cykla hem för att äta middag hos svärmor

antal timmar sömn i natt? 8

sov du ensam i natt? nej

brukar du komma i tid till bestämda tider? alltid, oftast till och med för tidig

hur känner du dig nu?  trött

vanligaste färg på dina kläder? svart

favoritdryck på morgonen? kaffe och apelsinjuice

sysslar du med någon idrott? nix

är du bortskämd? kan jag inte påstå , men någon annan kanske tycker det

vad gör du imorgon? börjar dagen tidigt med en lång promenad med sambo och hunden, äter frukost och diskuterar vad vi skall hitta på, sen vet jag inte vi får väl se, no plans.

när grät du senast? i förrigår

vad skulle du göra om du vann en miljon? lägga den miljonen på ett hus

är du musikalisk? nej

är dina föräldrar gifta? inte med varandra nej

biter du på naglarna? ja om jag är orolig och stressad, äckligt jag vet..

rött eller vitt? rött

vilken drink dricker du? vodka lime, martinis,, any kind

vill du gifta dig? ja

vill du ha barn? ja

hur många syskon har du? 2 halvsyskon

en speciell dag du minns? 5 Augusti

vad är det värsta ljud du vet? trafik

vad är det bästa ljud du vet? oj svår! barnskratt, regn, havet, vinden.... åå skulle kunna komma på hur mycket som helst men tror jag missat det bästa antagligen

tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej, kärlek är djupare än så

är du blyg? nej verkligen inte

stjärntecken? oxe

rädd för insekter? oerhört

skulle du hoppa bungy jump nej

skulle du hoppa fallskärm? kanske

röker du? nej slutade för 5 år sen

snusar du? aldrig testat ens

har du tatuering? nej

vill du ha en? nej

höger eller vänsterhänt? höger men håller i kniven med vänster när jag äter

vilken bok läser du just nu? läste precis ut Box 21

vad ska du göra nu?
sussa kudden nassa sängen











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0