UNLUCKY BASTARD

Foto: hardtoexplain

Luftrummen är öppna för flyg. Jag skulle rest i morgon. Kan jag ha mer otur? Min plats är nu tagen av en annan som fastnade i New York. Fick boka om så nu blir Hong Kong resan för mig av i Augusti istället.
Och det snöar ute den 21 April. What??
Det ser ut som någon står på taket och gör sönder dunkuddar i ett kuddkrig och en fläkt står bredvid.
Rätt mysigt kanske. Men jag tänker enbart på att jag skulle shoppat som en tok i vecka. Men icke sa nicke.
By the way: Hoppas bara att det är säkert nu för alla flyg.




Kommentarer
Postat av: angela

såå himla typiskt gumman!! Men den som väntar på nåt gott..... :)

Du får vara hemma och "njuta" av det härliga april-vädret i stället! ;) ;)

2010-04-22 @ 09:48:36
Postat av: mL

flygplatsen är öppen, stängd, öppen, stängd..... suck!



ja men nu har jag faktiskt släppt det, åker ju snart till Istanbul & Paris i Juni sen Grekland Juni och nästan direkt efter semestern är det Hong Kong!



weeehoooo så mitt pass kommer bli väl använt

2010-04-23 @ 19:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0