PINK IN THE HOME

Foto: av mig- boende i borås

Köpte en stor skål och en vattenkanna idag lite spontant från ib laursen.
Älskar den ljus rosa färgen.
Jag känner att jag ska köpa hem mer rosa detaljer. Fanns mindre skålar också i samma serie som jag nog ska köpa. Sen fanns det i cremé vitt och det är ju fint att blanda! Korgen som våra kokböcker står i köpte min sambo på Granit häromdagen. Jag gillar den jätte mycket!
Min kollega tantjohanna´s hem inspirerar mig väldigt mycket. Hon har målat stolar i en rosa nyans som jag vill göra med våra köksstolar men det vill inte min sambo..
Fick ett städryck här hemma och fick massa inspiration när jag höll på så jag har skrivit ner en hel lista på vad jag vill ha. Jag slängde ner två köksluckor till som ni ser nedan.
Ännu bättre är att vi snart flyttar hem till vår sekelskift lägenhet och där kan man möblera ännu finare!



By the way: Min svärmor ringde mig idag när jag jobbade (innan jag köpte skålen o vattenkannan). Och frågade vad jag tycker om rosa. Undra varför? Nyfiken i en strut!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0