GARDEN



Vilken underbar dag!! Känts som sommar!

Jag pratade med två av mina grannar då jag satt i trädgården och solade, och så visade det sig att tjejen också jobbar  på huvudkontor inom textil.
Trevligt när man har trevliga grannar och småsnacka med.


Tillbaka till mitt solande, jag tror jag t.o.m kan ha bränt mig lite i ansiktet. Härligt!! Äntligen få känna solen mot kinderna! Jag har suttit i trädgården nästan hela dagen med kaffet i ena handen och sudoku i andra. Radion på hög volym och vovven har legat och gottat sig i solen hon med.
Helt underbart varmt har det varit. Jag hade velat ha några dagar till innan man skulle jobba igen.

Hälsade på A som gjorde det sista i butiken inför invigningen. Ska bli jätte spännande att se hur det blir när alla kläder också är på plats! Skall ni dit?
I morgon ska det också bli kul att träffa min kollega som kommit hem från Nice. Hon har tydligen haft det underbart skvallra hennes sambo om.
Hon är säkert jätte fräsch och brun. Härligt för henne!

I morgon innan jobbet skall jag iväg och ta spruta innan min Kina resa, mindre härligt.

Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0